Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на маслена помпа 156 2,4жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на маслена помпа 156 2,4жтд

    Здравейте колеги, потърсих с търсачката но не намерих тема за това как се сваля маслената помпа на 156 с 2,4 мотор. Стигнал съм до колелото за ангренажа на коляновия вал и не мога да го развия. С лява или дясна резба е там?
    Някой ако е свалял може да сподели. Благодаря предварително!

  • #2
    С обратна резба е и ще ти трябва гайковерт защото болта е зелепен. После сваляш картера, развиваш помпата и вадиш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Аз с гайковерт не можех да развия болта, но с тръба от 50см и рязко дърпане стана. До колкото знам помпата се зацепва, има център на нея, гледай как сваляш старата за да зацепиш новата.

      Comment


      • #4
        Слаб ти е бил гайковерта. На 580 нм се развива без проблем.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          при мен когато ми протече гарнитурата на тая помпа,моя майстор счупи 3 камъка и се отказа да развива колелото,отдели се и го намазахме със силикон и си държи вече година
          Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
          Алфа 145 1,9 JTD - настояща

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Слаб ти е бил гайковерта. На 580 нм се развива без проблем.
            Вюрт 960 нм

            Comment


            • #7
              Ами не знам Ако Вюрта не е можал с тръбата няма начин. Просто вюрта го е разхлабил и с тръбата си го доразвил. Така е станало.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Питам тъй като и аз счупих два камъка (вярно, че не бяха маркови но все пак) и не ще да се развие.
                Благодаря за инфото колеги, явно ще се търси хубав гайковерт и тогава.

                Comment


                • #9
                  Като не иска на студено загрей мотора и тогава пробвай с гайковерта.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от instantaccess Покажи съобщение
                    Здравейте колеги, потърсих с търсачката но не намерих тема за това как се сваля маслената помпа на 156 с 2,4 мотор. Стигнал съм до колелото за ангренажа на коляновия вал и не мога да го развия. С лява или дясна резба е там?
                    Някой ако е свалял може да сподели. Благодаря предварително!
                    Като свалиш помпата и ти скимне да я отвориш още по навътре, добре ще е да знаеш че и там има обратна резба....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Аз лично съм решил да отворя старата помпа по навътре. Искам да я огледам и да се опитам да разбера от къде се получава гадното шумене.

                      Comment


                      • #12
                        По мнение на дизелари(аз от нафта не вдявам особенно) от мястото където балансиращия вал контактува с маслената помпа, прекъсвал се контакта, балансиращия вал се изключва от въртенето и тракането спирало, ама тва някакси наизуст го казвам....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Обикновено се прави нещо от този род:
                          http://www.youtube.com/watch?v=2Zu5g...eature=related

                          Ако това не помогне има малко варианта:
                          1. Дълга тръба
                          2. Повечко сланина.

                          Ако след горната комбинация не става то е защото:
                          1. Тръбата просто не е достатъчно дълга
                          2. Малко са сланинките на човека, който се пробва

                          Елементарна сметка - тръба от 1.5 метра и 100кг човек създава статична сила от над 1500НМ. С динамична сила нещата отиват още по-нагоре.

                          Ако и след тази комбинация нещата не стават, то най-вероятно чупите всички камъни/вложки наред.

                          За да не чупите всички вложки, вадите оксижена, почервенявате гайката и нещата си идват на място
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            И така става
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              По мнение на дизелари(аз от нафта не вдявам особенно) от мястото където балансиращия вал контактува с маслената помпа, прекъсвал се контакта, балансиращия вал се изключва от въртенето и тракането спирало, ама тва някакси наизуст го казвам....
                              При мен няма балансиращ вал и няма дрънчене има шум като от сорта на сух лагер, но все едно лагера е сложен във варел.

                              Comment

                              Working...
                              X